PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah

  • masa pelepasan:2023-12-13 10:39:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:504
  • Penerangan pantas:

    Pirgaaj,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, pe

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

PirgaajPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan,PirgaajHarga pengubah 3150kva, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Sant Boi de LlobregatOperasi pengubah tenggelam minyak

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah



Pada pengurusan muatan:

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Hasil ujianBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Click to viewOperasi pengubah tenggelam minyak

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.),PirgaajKeuntungan pengubah tenggelam minyak, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,PirgaajPengubah kuasa tambang Ks11, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

PirgaajKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat

PirgaajMaklumat produk lain
  • LaytownPemulihan Semi-AutomatikAdakah tingkah laku industri merupakan

    LaytownPemulihan Semi-AutomatikAdakah tingkah laku industri merupakan

  • Al `AziziyahPengubah sistem kuasaEjen

    Al `AziziyahPengubah sistem kuasaEjen

  • Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

    Saint EtienneKendaraan platform angkat hidraulik kakiKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

    Saint EtienneJembatan pengangkutan bekasGaya yang muncul

  • Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

    Castellammare di StabiaBridge boarding forklift mudahPengedaran borong

  • Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

    Castellammare di StabiaPlatform mengangkat pelukisPengenalan langkah perlindungan

  • Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

    Castellammare di StabiaPemulihan ketinggian tinggiMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

  • Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

    Al MusayyibPengubah stesenAntioksidan

  • segera:Peringatan: Maklumat PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah memberi anda PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah oleh syarikat kami, perkhidmatan PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah. PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PirgaajPengubah ujian jenis keringReka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!